VERZENDEN

Fashionistas verstuurd alle bestellingen met BPOST naar het adres dat door u is opgegeven. De verzendkosten worden bij aangerekend op het eindtotaal en kosten €5.  Wij streven ernaar om alle bestellingen die voor 11:00u besteld zijn te versturen op dezelfde dag zodat deze twee dagen later zeker in huis is (met uitzondering van feestdagen en het weekend). 

 

RETOURNEREN

Ik wil mijn item(s) graag retourneren

Dat is geen probleem!

Mocht je niet tevreden zijn over je item, kun je deze altijd binnen 14 dagen retourneren, mits deze nog in originele staat verkeert - in de verpakking, met kaartjes, ongedragen en onbeschadigd. Je kunt het retourformulier invullen die bij jouw order zit en dan kan je het pakket retour sturen via een servicepunt naar keuze, als de retour maar naar ons adres gaat.

Kledingstukken zonder kaartjes, met make-up vlekken, deodorant-/zweetplekken, andere geuren of andere vlekken kunnen niet worden geretourneerd en zullen als vanzelfsprekend niet worden behandeld. 

Je dient als klant zelf de verzendkosten van de retour te vergoeden. Let op: je bent zelf verantwoordelijk voor deze verzending. Pakketten met een postzegel komen niet altijd aan. Het is daarom aan te raden met Track&Trace je pakje te versturen. Bewaar deze code goed totdat jouw retour is verwerkt zodat je de status van jouw pakket altijd kunt inzien mocht er iets mis gaan. Retourzendingen die niet zijn aangekomen kunnen we helaas niet in behandeling nemen.

 

Outlet/Sale voorwaarden:

Onze Sale items kunnen niet worden gerestitueerd, doordat deze worden aangeboden tegen een speciaal gereduceerd tarief.

Deze items zijn zo laag geprijsd, waardoor het helaas niet haalbaar is om het aankoopbedrag te restitueren.


Wil je graag ruilen voor een andere maat?

Dat mag natuurlijk ook. Na ontvangst van je retour (vermeld even op het retourformulier welke andere maat je zou willen ontvangen) sturen wij kosteloos de nieuwe maat naar je op.

 

Heb je een verkeerd item ontvangen?

Onze excuses hiervoor. Als je dit aan ons laat weten door te mailen naar fashionistas@proximus.be dan vergoeden wij uiteraard de verzendkosten om het verkeerde item te retourneren en sturen wij het juiste item zo snel mogelijk naar je op!

Is je bestelling beschadigd/ vermoed je een fabrieksfout en of heeft je bestelling een vlek?

Alleen als je deze binnen 24 uur aan ons meldt door te mailen naar fashionistas@proximus.be kunnen we deze kosteloos voor je vervangen en lossen we dit probleem direct voor je op. Meld je dit later dan 24 uur, vervalt deze garantie (wegens ontbreken van aannemelijkheid dat de schade niet zelf is aangebracht), dus controleer je bestelling goed als je deze ontvangt en laat de kaartjes eraan tot je zeker weet dat je deze wilt houden.